14 Toukokuu , 2019 2 min

Tässä verkkokauppamme tilauksen ostopolku ja ohjeita kassan eri sivuille

Alla olevat kuvat ovat tietokoneella tehdystä tilauksesta. Mobiilissa ostopolku on samanlainen, sivut ovat vaan silloin optimoitu mobiili-ikkunaan sopivaksi.

Ostopolussa on 5 eri vaihetta:

  • Ostoskori
  • Toimitustiedot
  • Noutopisteen valinta / kotiintoimitus
  • Maksutavan valinta
  • Maksu

Ostopolkua pääsee aina eteenpäin tummanvihreistä nappuloista.

 

1. Ostoskori

Voit lisätä tuotteen ostoskoriin tuotesivulla vihreästä painikkeesta "Lisää ostoskoriin". Voit muokata kappalemääriä +/- merkeistä. Ostoskori tyhjenee kun tuotteita on nolla. Ostoskorin kuva on näkyvissä jokaisella sivulla oikeassa yläkulmassa ja se näyttää korissa olevien tuotteiden kappalemäärän. Voit mennä ostoskoriin jokaiselta sivulta milloin haluat.

 Tuote ostoskoriin

 

 

Ostoskorinäkymä ennen kassaa:

Ostoskorissa voit halutessasi jättää meille tilaukseen liittyvän viestin (ei pakollista). Voit myös jatkaa ostoksia, jolloin valitsemasi tuotteet pysyvät ostoskorissa ja maksaa kaikki kerralla hetken päästä.

Ostoskori

2. Toimitustiedot

Kun olet lisännyt kaikki haluamasi tuotteet ostoskoriin jatka kassalle vihreästä nappulasta.

Kassan ensimmäisellä sivulla kysytään toimitustiedot.

Toimitustiedot

Lisää sähköpostikenttään tilaajan sähköpostiosoite, koska siihen sähköpostiosoitteeseen lähetämme tilausvahvistuksen ja paketin lähetyksen seurantakoodin.

Toimitusosoite on se osoite, johon paketti toimitetaan. Jos se on eri kuin maksajan osoite niin kassan viimeisessä vaiheessa, maksutavan valinnan jälkeen, lisätään laskutusosoite.

Voit jo tällä sivulla lisätä mahdollisen alekoodin tilaukseen. Sen voi tehdä myös myöhemmin.

Jatka vihreästä nappulasta toimitustavan valintaan.

 

3. Noutopisteen valinta / kotiinkuljetus

Tällä sivulla valitaan noutopiste tai kotiinkuljetus. Käytämme kuljetusliikkeenä Postia, DB Schenkeriä tai Matkahuoltoa. Näet kuljetusliikken nimen jokaisen noutopisteen alla. Jos lähetyksellä on kiire suosittelemme valitsemaan Postin noutopisteen.

Jos kassa ei näytä osoitteesi mukaisia noutopisteitä (vaan esim. Helsingin keskustan noutopisteet) on lisäämässäsi postinumerossa joku virhe tai järjestelmässä on muuten virhe. Ota meihin yhteyttä jos haku ei korjaannu postinumeroa muokkaamalla.

Jatka vihreästä nappulasta maksutavan valintaan.

Noutopisteet

 

4. Maksutavan valinta

Voit maksaa verkkopankilla, luottokortilla, laskulla ja osamaksulla. Paypal-maksuun sinulla tulee olla oma tili. Paytrailin kautta voi maksaa kaikilla verkkopankeilla, luottokortilla, MobilePaylla ja Collectorin osamaksulla. Klarna tarjoaa laskun ja osamaksu vaihtoehdon.

Valitse haluamasi maksutapa.

Halutessasi voit tällä sivulla täyttää erillisen laskutusosoitteen.

Maksutavat

Maksutavat

Kun olet valinnut haluamasi maksutavan paina vihreää nappulaa 'Vahvista ostos'. Siirryt automaattisesti valitsemasi maksutarjoajan sivuille suorittamaan maksun. Maksun jälkeen siirryt automaattisesti takaisin meille kauppaan tilausvahvistussivulle.

Olethan aina meihin yhteydessä jos koet mitä tahansa vaikeuksia tilauksen tekemisessä. Palvelemme toimistoaikoina puhelimessa 040-1887744, chattiin ja sähköpostiin pyrimme vastaamaan toimistoaikojen lisäksi myös iltaisin ja viikonloppuisin.

T. Pauliina

 

 

 


Jätä kommentti

Kommentit hyväksytetään ennen julkaisemista.

Hei uusi uutistemme tilaaja: 10 % alennus ostoksestasi!